Nakupujte v našich internetových obchodech Pneusky.cz Pneusky.cz Esperky.cz Esperky.cz
banner
ON-LINE KATALOG Dárky Jak nakupovat Dodací podmínky Splátky Tech. info Reklamační řád Ochrana dat Kontakt NABÍZENÉ ZNAČKY
Zboží v akci
Osobní a nákl. pneu
- Letní a celoroční pneu
- Zimní pneu
Ocelové disky a kompletní kola
Hliníkové disky
Košík

Aktualizováno
15.11.2018   Zpět na hlavní stránku

logo

Bezpečný obchod
Platba při předání

Adresa provozovny a pneuservisu v Olomouci:
Akční pneu
Jižní 296/118
779 00 Olomouc
areál OSBD
Adresa na mapě ZDE.


NÁKUP NA SPLÁTKY Splátkový prodej Cetelem



Barum
BFGoodrich
Continental
Dayton
Debica
Dunlop
Eurotec
Firestone
Fulda
Good Year
Hankook Tires
Kleber
Matador
Michelin
Nokian Tyres
Pirelli
Sava
Semperit
Uniroyal

Dodací podmínky

Poštovné a balné při koupi 4 kusů je zcela zdarma při volbě Českou poštou!*
Platíte pouze cenu uvedenou u daného produktu.

Doprava a termíny dodání

Zboží je rozváženo více přepravními službami po celé ČR. Obvyklá doba dodání k vám domů je 2-3 pracovní dny(říjen-listopad cca 3-4 prac.dni). V případě volby bezhotovostní platby je zboží expedováno v okamžiku připsání peněz na náš účet. Výjimečně u zboží, které není běžně skladem(mimo ČR) je dodání cca 7 pracovních dní u atypů i déle. Dodácí lhůty a skladové dostupnosti jsou orientační a mohou se podle dostupnosti u výrobců měnit. Zákazník je poté vždy následně informován. Doprava na Slovensko není bohužel možná.

Způsoby platby za zboží

Zboží je možno objednat a následně zaplatit těmito způsoby:
  • formou dobírky - platíte řidiči při obdržení dodávky
  • převodem z Vašeho účtu na náš
  • kreditní kartou AURA(Cetelem)
  • prostřednictvím úvěru společnosti Cetelem

Potvrzení vaší objednávky

  • Každá objednávka je potvrzena formou e-mailové zprávy zaslané na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem při registraci. Zpráva bude obsahovat rekapitulaci vaší objednávky a adresu místa pro dodání.
  • Zákazník je o stavu své objednávky informován pomocí elektronické pošty popř. telefonem.
Veškeré podané objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s tímto nákupním řádem, s dodacími, platebními a reklamačními podmínkami u nakupovaných výrobků.
Zboží přebíráte v okamžiku podepsání přepravního protokolu a tím stvrzujete jeho zaplacení a řádné převzetí.
Nepřebírejte zboží, které bylo poškozeno při přepravě. Nepřebírejte ani zboží u kterého je jakkoliv poškozen vnější obal aniž byste zkontrolovali obsah. Sepište s řidičem reklamační protokol a my vám ihned zašleme zboží nové. Vždy zboží(zejména u disků) ihned rozbalte a zkontrolujte nepoškozenost, toto je nutné provést do 24 hodin. Na pozdější reklamace přepravce nebere zřetel. Alu disky dodáme jen po sadách(4 kusy). Pro dodání menšího množství 1-3 ks se prosím informujte na našem tel.čísle nebo emailu.


Zpětný odběr

Zpětný odběr použitých pneu realizujeme zdarma na naší provozovně Jižní 118, 77900 Olomouc.
Pokud je v poznámce u pneu uvedeno, že se jedná o výprodej, může být stáří pneu víc než 3 roky(klient je informován mailem nebo telefonicky). Prodávající si vyhrazuje právo změny cen v případě nedostupnosti zboží. Změna je konzultována s klientem písemně nebo telefonicky před potvrzením objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku. Informace o zrušení klient obdrží emailem nebo telefonicky.

Součástí Dodacích a obchodních podmínek jsou Dodací podmínky a Reklamační řád.

Upozorňujeme, že plechové i alu disky všech značek je potřeba pravidelně čistit od nečistot z brzdičů. Kovový prášek je agresivní a pokud není kolo čištěno může začít rezivět. Na takto vzniklou rez se dle výrobců nevztahuje záruka.

eTržby - Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Tržby jsou evidovány prostřednictvím našeho ekonomického software.

* Dovoz, expedice a manipulačné je při objednávce 4 a více kusů u dopravce ČP zcela ZDARMA! (jinak k celkové ceně objednávky účtujeme paušální poplatek 80,-Kč vč.DPH)(individuální cenu dopravy kalkulujeme u nákladních a 4x4 pneu). Doprava na Slovensko není bohužel možná.

Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží. Cena uvedená na faktuře je zaokrouhlená na celé koruny nahoru.

Informace o přijímaných způsobech platby

1/ DOBÍRKA: Úhrada za objednané zboží se provádí přímo přepravní společnosti při převzetí zboží zákazníkem. Kupujícímu není účtováno doběrečné, platí pouze dopravné. Zaplatit lze přepravci hotově nebo platební kartou.
2/ OSOBNÍ ODBĚR: U osobního odběru na provozovně Jižní 118, Olomouc, bude platba zboží v hotovosti provedena ihned při převzetí zboží. Lze platit hotově nebo platební kartou(pro aktuální bankovním poplatky se prosím informujte na tel.č.775 994 552).
3/ PLATBA PŘEVODEM: Po odeslání objednávky budou kupujícímu zaslány údaje pro platbu na mail. Při doručení zásilky potvrdí jen převzetí zboží. Nic víc již neplatí.
4/ PLATBA AURA KARTOU: Po odeslání objednávky bude kupující přesměrován na online platbu kartou. Následně provede platbu. Při doručení zásilky potvrdí jen její převzetí. Nic víc již neplatí.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby.
Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.
Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.
Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.
Fotografie uvedené na stránkách obchodu jsou ilustrační. Ve většině případů se fotografie výrobků shodují se skutečností. Některé produkty se však stále vyvíjí a mění, a proto se dostupné fotografie zboží mohou lišit od skutečnosti (např. v designu).
Doručování zboží

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 3 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do tří pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.
Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem.
Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.

Cena a způsob doručení

1/ Česká pošta: Zboží kupující obdrží od přepravní společností Česká pošta v pracovní dobu. Přepravce jej bude telefonicky(SMS) dopředu kontaktovat.
2/ DPD: Zboží kupující obdrží od přepravní společnosti DPD v pracovní dobu. Přepravce jej bude telefonicky(SMS) dopředu kontaktovat. Cena přepravy je 129,-
3/ PPL: Zboží kupující obdrží od přepravní společnosti PPL v pracovní dobu. Přepravce jej bude telefonicky(SMS) dopředu kontaktovat.Cena přepravy je 229,-
4/ OSOBNÍ ODBĚR: Zboží si může kupující vyzvednout na naší provozovně v Olomouci, Jižní 118, po telefonické výzvě, že je zboží nachystáno.

Pro tyto tři způsoby dodání zboží platí následující: Objednané zboží bude doručeno zákazníkovi do 3 pracovních dnů od obdržení objednávky (respektive po přijetí platby u způsobu platby PŘEVODEM), a to přepravní společností. Objednávka musí být zaslaná do 15 hodin. Jinak se bere za to, že je zaslaná druhý den a 3 pracovní dny se počítají od dalšího dne.
Je-li objednané zboží v menším monžství jak 4 kusy, je zákazníkovi účtován paušální poplatek a to 80 Kč.
U zboží 4 a více kusů (osobní, 4x4 do 15kg/kus, dodávkové do 15kg/kus) poštovné, balné a doběrečné není účtováno u přepravce Česká pošta.
U zboží, které má větší hmotnost za kus jak 15 kg je účtováno individuální přepravné, tato skutečnost je vždy telefonicky ze zákazníkem komunikována.
Informace o průběhu zpracování objednávky získá kupující na telefonním čísle +420 775 994 552 od 8:00 do 17:00 hodin(pá 16:30). Kupující obdrží e-mailem informaci o vzniku objednávky.

Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.
Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě (adresa: Ing.Richard Síla, provozovna Jižní 118, 77900 Olomouc, tel. +420 775 994 552, e-mail: viz kontakt). Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo objednávky/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
Zboží je třeba odeslat nejpozději do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy, nebo společně s odstoupením od smlouvy. Do zásilky ke zboží přidejte také průvodní dopis (ten může být shodný s odstoupením od kupní smlouvy zaslané třeba e-mailem) a kopii faktury. Doporučujeme zásilku pojistit proti případnému poškození či ztrátě při přepravě. Neposílejte, prosím, zásilku na dobírku. Takové zásilky nebudou převzaty.
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
Práva a povinnosti z vadného plnění

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.
Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.
Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.
Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době.
V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):
• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.
Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.
Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.
Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.
Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.
Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.
U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.
Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží.

Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé. Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne.
Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění, ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem Českou obchodní inspekci či na soud.
Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce.

Ostatní

Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, jímž je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.
Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikatel, který na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.


Vážený zákazníku, jestli se domníváte, že jsme vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu nebo volejte přímo majiteli na tel.č.775994552.