banner
šipka nahoru
ON-LINE KATALOG Dárky Jak nakupovat Obchodní podmínky Tech. info Reklamační řád Ochrana dat Kontakt NABÍZENÉ ZNAČKY
Zboží v akci
Osobní, 4x4, van, nákl.
- Celoroční pneu
- Letní pneu
- Zimní pneu
Ocelové disky
Hliníkové disky
Košík

Aktualizováno
26.4.2024   Zpět na hlavní stránku

logo

Bezpečný obchod
Platba při předání

Adresa provozovny v Olomouci:
Akční pneu
Jižní 296/118
779 00 Olomouc
areál OSBD
Adresa na mapě ZDE.




Barum
BFGoodrich
Bridgestone
Continental
Dayton
Debica
Dunlop
Eurotec
Firestone
Fulda
Gislaved
Goodyear
Hankook
Kleber
Kumho
Matador
Michelin
Mitas
Nokian
Pirelli
Sava
Semperit
Uniroyal
Yokohama

Obchodní podmínky

Poštovné a balné při koupi 4 kusů je zcela zdarma při volbě Českou poštou!*
Platíte pouze cenu uvedenou u daného produktu.

Doprava a termíny dodání

Zboží je rozváženo více přepravními službami po celé ČR. Obvyklá doba dodání k vám domů je 1-3 pracovní dny(říjen-prosinec cca 1-4 prac.dni). V případě volby bezhotovostní platby je zboží expedováno v okamžiku připsání peněz na náš účet. Výjimečně u zboží, které není běžně skladem(mimo ČR) je dodání cca 7 pracovních dní u atypů i déle. Dodácí lhůty a skladové dostupnosti jsou orientační a mohou se podle dostupnosti u výrobců měnit. Zákazník je poté vždy následně informován. Doprava a fakturace na Slovensko ani jinam do zahraničí není bohužel možná.

Způsoby platby za zboží

Zboží je možno objednat a následně zaplatit těmito způsoby:
  • formou dobírky - platíte řidiči při obdržení dodávky
  • převodem z Vašeho účtu na náš

Potvrzení vaší objednávky

  • Každá objednávka je potvrzena formou e-mailové zprávy zaslané na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem nebo telefonicky. V potvrzení objednávky je uveden předpokládaný datum expedice.
  • Zákazník je o stavu své objednávky informován pomocí elektronické pošty popř. telefonem.
  • Zákazníkovi za 7 dnů přijde do mailu požadavek na hodnocení nákupu v systému Heureka "Ověřeno zákazníky". Pokud si zákazník nepřeje účastnit se systému "Ověřeno zákazníky" do poznámky v pokladně napíše nepřeji si hodnocení nebo zaškrtne uvedenou možnost.
Veškeré námi potvrzené objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s tímto nákupním řádem, s dodacími, platebními a reklamačními podmínkami u nakupovaných výrobků.
Zboží přebíráte v okamžiku zaplacení popř. potvrzením převzetí přepravci.
Nepřebírejte zboží, které bylo poškozeno při přepravě. Nepřebírejte ani zboží u kterého je jakkoliv poškozen vnější obal aniž byste zkontrolovali obsah. Sepište s řidičem reklamační protokol a my vám ihned zašleme zboží nové. Vždy zboží(zejména u disků) ihned rozbalte a zkontrolujte nepoškozenost, toto je nutné provést do 24 hodin. Na pozdější reklamace přepravce nebere zřetel. Alu a plechové disky dodáme jen po sadách(4 kusy). Dále zásadně nedodáváme disky, které nejsou homologované pro vozidlo, které specifikujete v poznámce. Pro dodání menšího množství 1-3 ks se prosím informujte na našem tel.čísle nebo emailu.


Zpětný odběr

Zpětný odběr použitých pneu realizujeme zdarma na naší provozovně Jižní 118, 77900 Olomouc.
Pokud je v poznámce u pneu uvedeno, že se jedná o výprodej, může být stáří pneu víc než 3 roky(klient je informován mailem nebo telefonicky). Prodávající si vyhrazuje právo změny cen v případě nedostupnosti zboží. Změna je konzultována s klientem písemně nebo telefonicky před potvrzením objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku. Informace o zrušení klient obdrží emailem nebo telefonicky.

Součástí Dodacích a obchodních podmínek jsou Dodací podmínky a Reklamační řád.

Upozorňujeme, že plechové i alu disky všech značek je potřeba pravidelně čistit od nečistot z brzdičů. Kovový prášek je agresivní a pokud není kolo čištěno může začít rezivět. Na takto vzniklou rez se dle výrobců nevztahuje záruka.

eTržby - Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Tržby jsou evidovány prostřednictvím našeho ekonomického software.

* Dovoz, expedice a manipulačné je při objednávce 4 a více kusů u dopravce ČP zcela ZDARMA! (jinak k celkové ceně objednávky účtujeme paušální manipulační poplatek 80,-Kč vč.DPH)(individuální cenu dopravy kalkulujeme u nákladních a 4x4 pneu). Doprava na Slovensko i jinam do zahraničí není bohužel možná.

Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží. Cena uvedená na faktuře je zaokrouhlená na celé koruny nahoru.

Informace o přijímaných způsobech platby

1/ DOBÍRKA: Úhrada za objednané zboží se provádí přímo přepravní společnosti při převzetí zboží zákazníkem. Kupujícímu není účtováno doběrečné, platí pouze dopravné. Zaplatit lze přepravci hotově nebo platební kartou(pokud to přepravce umožňuje).
2/ OSOBNÍ ODBĚR: U osobního odběru na provozovně Jižní 118, Olomouc, bude platba zboží v hotovosti provedena ihned při převzetí zboží. Lze platit pouze hotově nebo převodem dopředu.
3/ PLATBA PŘEVODEM: Po odeslání objednávky budou kupujícímu zaslány údaje pro platbu na mail. Při doručení zásilky potvrdí jen převzetí zboží. Nic víc již neplatí.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby.
Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.
Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.
Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.
Fotografie uvedené na stránkách obchodu jsou ilustrační. Ve většině případů se fotografie výrobků shodují se skutečností. Některé produkty se však stále vyvíjí a mění, a proto se dostupné fotografie zboží mohou lišit od skutečnosti (např. v designu).
Pneu v názvu nebo v poznámce označené DEMO, jsou pneu sezuté z nového vozidla, u kterého byly namontovány ve výrobním závodě, mohou tedy jevit nepatrné známky opotřebení
Pneu v názvu nebo v poznámce označené DOT, jsou pneu s rokem výroby, který je uveden za DOT


Doručování zboží

Prodávající vyexpeduje zboží kupujícímu, většinou do 1-3 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „Kusů skladem:“, prodávající zboží odešle nejpozději do tří pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.
Věnujte mimořádnou kontrolu vnějšího stavu obalu zásilky, pokud bude zásilka z vnější strany poškozena, trvejte na sepsání reklamačního protokolu nebo záznamu o tom, v jakém stavu byl balík doručen. Pokud je obal vpořádku, je nutné zkontrolovat si obsah zásilky NEJDÉLE DO 2 pracovních dnů od převzetí zásilky (do lhůty se započítává den převzetí zásilky). Pokud nahlásíte poškození nebo chybějící obsah zásilky později, nejsme bohužel schopni zajistit kladné vyřízení reklamace.
Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem.
Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.

Cena a způsob doručení

1/ Česká pošta: Zboží kupující obdrží od přepravní společností Česká pošta v pracovní dobu. Přepravce jej bude telefonicky(SMS) dopředu kontaktovat.
2/ DPD: Zboží kupující obdrží od přepravní společnosti DPD v pracovní dobu. Přepravce jej bude telefonicky(SMS) dopředu kontaktovat. Cena přepravy je 129,-
3/ PPL: Zboží kupující obdrží od přepravní společnosti PPL v pracovní dobu. Přepravce jej bude telefonicky(SMS) dopředu kontaktovat.Cena přepravy je 229,-
4/ OSOBNÍ ODBĚR: Zboží si může kupující vyzvednout na naší provozovně v Olomouci, Jižní 118, po telefonické výzvě, že je zboží nachystáno.

Pro tyto tři způsoby dodání zboží platí následující: Objednané zboží bude doručeno zákazníkovi do 3 pracovních dnů od obdržení objednávky (respektive po přijetí platby u způsobu platby PŘEVODEM), a to přepravní společností. Objednávka musí být zaslaná do 15 hodin. Jinak se bere za to, že je zaslaná druhý den a 3 pracovní dny se počítají od dalšího dne.
Je-li objednané zboží v menším monžství jak 4 kusy, je zákazníkovi účtován paušální manipulační poplatek a to 80 Kč.
U zboží 4 a více kusů (osobní, 4x4 do 15kg/kus, dodávkové do 15kg/kus) poštovné, balné a doběrečné není účtováno u přepravce Česká pošta.
U zboží, které má větší hmotnost za kus jak 15 kg je účtováno individuální přepravné, tato skutečnost je vždy telefonicky ze zákazníkem komunikována.
Informace o průběhu zpracování objednávky získá kupující mailem nebo na telefonním čísle +420 775 994 552 od 8:00 do 15:55 hodin(pá 14:40). Kupující obdrží e-mailem informaci o vzniku objednávky.

Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy do 14-ti dnů

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.
Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě (adresa: Ing.Richard Síla, provozovna Jižní 118, 77900 Olomouc, tel. +420 775 994 552, e-mail: viz Kontakt). Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo objednávky/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
Zboží je třeba odeslat na adresu (o které vás bude následně informovat prodejce) nejpozději do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy. Do zásilky ke zboží přidejte také průvodní dopis (ten může být shodný s odstoupením od kupní smlouvy zaslané třeba e-mailem) a kopii faktury. Doporučujeme zásilku pojistit proti případnému poškození či ztrátě při přepravě. Neposílejte, prosím, zásilku na dobírku. Takové zásilky nebudou převzaty.
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
Pokud požadujte odstoupit ve lhůtě delší jak 14 dní, napište prosím email. Možnost vrácení a výše nákladů bude řešena indviduálně dle značky pneu.

Práva a povinnosti z vadného plnění

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.
Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.
Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.
Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době.
V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):
• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.
Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.
Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.
Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.
Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.
Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.
U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

Ochrana osobních údajů

Správcem osobních údajů poskytnutých za účelem plnění předmětu smlouvy je prodávající. Identifikační a kontaktní údaje správce Společnost: Ing.Richard Síla Sídlo: Fischerova 723/24, PSČ 77900 IČ: 69992282 DIČ: ano - plátce Telefon: 775994552 E-mail: viz kontakt Kontaktní adresa: Jižní 296/118, PSČ 783 01 Účel zpracování, rozsah osobních údajů a právní základ pro zpracování Kupující bere na vědomí, že pro účely uzavření kupní smlouvy, její následné plnění (zpracování objednávky, zajištění odeslání a doručení zboží) a případného řešení práv z vadného plnění (reklamací) správce zpracuje a uchová v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen GDPR), jeho osobní údaje v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, adresa, e-mail a telefonní číslo. Právním základem pro zpracování osobních údajů je v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. b) GDPR plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je kupující. Kategorie příjemců/příjemci osobních údajů Správce se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným subjektům než následujícím zpracovatelům/správcům: a) smluvnímu dopravci, kterého si kupující zvolí v objednávkovém formuláři, za účelem dodání zboží, přičemž údaje budou poskytnuty v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefonní číslo; b) provozovateli portálu Heureka.cz za účelem generování a zasílání dotazníků spokojenosti s nákupem v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je internetový obchod zapojen. Právním základem pro zpracování je v tomto případě v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. f) GDPR oprávněný zájem správce, který spočívá ve zjišťování spokojenosti kupujícího s nákupem u správce. Zasílání dotazníků se týká všech kupujících, kteří neodmítli zasílání obchodních sdělení ve smyslu § 7 odst. 3 zákona o některých službách informační společnosti (č. 480/2004 Sb.), a je prováděno po každém nákupu na internetovém obchodu. Provozovatel portálu Heureka.cz je oprávněn předanou e-mailovou adresu použít výhradně za účelem vygenerování a zaslání dotazníku spokojenosti ve smyslu Podmínek programu Ověřeno zákazníky. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky může kupující kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě námitky nebude dotazník kupujícímu dále zasílán. Osobní údaje budou správcem uloženy po dobu nutnou ke splnění smlouvy (zpracování objednávky, vyskladnění a doručení zboží) a dále po dobu zákonné záruky (24 měsíců od převzetí zboží) či po dobu poskytnuté záruky smluvní. Kupující bere na vědomí, že správce má dle § 31 zákona o účetnictví (č. 593/1991 Sb.) povinnost uschovat účetní doklady a účetní záznamy (faktury) po dobu 5 let počínajících koncem účetního období, kterého se týkají (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2022, musí být faktura uchována do konce roku 2027). Správce má také povinnost vyplývající z § 47 zákona o správě daní a poplatků (č. 337/1992 Sb.) uchovat fakturu po dobu 3 let od konce zdaňovacího období, v němž vznikla daňová povinnost související s fakturou (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2022, musí být faktura pro účely daňového řízení uchována do konce roku 2025). Faktura obsahuje následující osobní údaje: jméno, příjmení a adresu. Kupující bere rovněž na vědomí, že správce má dle § 35 zákona o dani z přidané hodnoty (č. 235/2004 Sb.), povinnost uschovat daňové doklady po dobu 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém se plnění uskutečnilo (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2022, musí být faktura uchována do konce roku 2032). Daňový doklad obsahuje následující osobní údaje: jméno, příjmení a adresu. Práva kupujícího ve vztahu k osobním údajům Kupující dále bere na vědomí, že dle článků 15 až 21 GDPR má právo: a) na přístup k osobním údajům, které sestává z práva získat od správce potvrzení, zda osobní údaje, které se ho týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud je tomu tak, má právo získat přístup k těmto osobním údajům a k informacím vymezeným v článku 15 GDPR; b) na opravu nepřesných osobních údajů, které se ho týkají, dále s přihlédnutím k účelům zpracování má kupující právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i poskytnutím dodatečného prohlášení dle článku 16 GDPR; c) na výmaz („právo být zapomenut“), které spočívá v tom, že správce bez zbytečného odkladu vymaže osobní údaje, které se kupujícího týkají, jakmile již nebudou potřebné pro účely plnění smlouvy, pokud není dán jiný zákonný důvod pro jejich další zpracování; d) na omezení zpracování osobních údajů v případech vymezených článkem 18 GDPR; e) na přenositelnost údajů dle podmínek článku 20 GDPR; f) vznést námitku proti zpracování osobních údajů dle článku 21 GDPR. Správce poskytne kupujícímu na žádost informace o přijatých opatřeních v každém případě nejpozději do jednoho měsíce od obdržení žádosti. V případě pochybností o zpracovávání osobních údajů má kupující právo se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů, který je v této oblasti dozorovým orgánem, a podat k němu stížnost.

Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé. Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne.
Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění, ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem Českou obchodní inspekci či na soud.
Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce.

Ostatní

Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, jímž je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.
Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikatel, který na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.


Vážený zákazníku, jestli se domníváte, že jsme vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu nebo volejte přímo majiteli na tel.č.775994552.